tmte34 Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Jeg skal sette elektriske skinnseter ifra en E32 inn i bilen min. Problemet mitt er at E32`en som jeg henter stolene ifra, er totalt ribbet, altså ingen mulighet for å få strøm, så jeg får ikke justert stolene fram, slik at jeg kommer til boltene bak:( noen som kan hjelpe meg med dette?
Hoem Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Sett 12V på motoren som er helt til høyre på setet. Da får du til, passasjersetet skal være plug and play da.
tmte34 Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 får ikke til dette, er ikke så flink med elektronikk.. er det noen andre måter å gjøre det på, kan jeg for eksempel ta ut sitteputa, for å komme bedre til?
Hoem Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Nei, det er ikke lettere. På passasjersiden er ledningsnettet plug and play om du har lagt opp til varme(hvit kontakt som ligger under skjøten av de to dørkmattene(bak og foran) Om du ikke har lagt opp det ledningsnettet er det mye mer arbeid for å få dette til å fungere. På førersiden (om du har memory) vil ikke pluggene stemme overens, da må du også koble om setene, det gjør du med 10 rele(2 per motor) De skal veksle jord. Kan tegne opp skjema for dette. Men for å midlertidig på flyttet setene fram/tilbake etc etc, setter du som sagt bare JOrd på en av pinnene i kontakten til motoren helt til høyre og + på den andre pinnen, eller motsatt, du vil se hva som er riktig avhengig av hvilken vei setet går. om ikke du får til da kan du ringe meg, så kan jeg gi deg hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå