Runar-CSi Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Liten og lett vogn perfekt til festivaler, gatebil osv. Den skal være i bra stand og det meste skal fungere men jeg stiller ingen garanti. 2 sittegrupper som kan legges ned til senger, Et lite "kjøkken" med kokebluss og kjøleskap, Et lite rom med en vask på og en tv antenne på taket. Masse skapplass. Mener også det er varme i den. Selges Hbo 3000,-
Ole@Automote Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 hmm ja kansje Hadde jeg bare hatt krok på e30 M3`en hehe Har litt lyst på en sånn jeg, tenke tenke!! Ikke er det langt unna heller Treff vogn til jeg kjøper meg buss
Runar-CSi Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 Nei du må bare ta turen Ole! Helt perfekt til å ha med seg på treff denne...
Tony Soprano Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Er det hjemmebrent på kanna under bordet på bilde der.............? Eventuellt er det mye igjen på denne og medfølger kanna på kjøpet ?
Runar-CSi Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 Hihi.... den kan medfølge Tipper det er den som er brukt å ha vann på, har ikke vært inni den siden vi kjøpte den:)
ReiRud Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 er det noe råte? hull i taket? perfekt til festival da
Runar-CSi Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Ikke det jeg vet, lukter ikke noe inni så den virker ok..
Tsbusa Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Hmm. Kanskje det ja. Årsmod er dette da? Gass/Som fungerer? Porta potti osv? Mulig du hører fra meg på PM..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå