-fek- Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Skal kjøpe eit sett med m3 skjørt før våren slår inn for fullt i år Ser at det er ein del peng å spare på å kjøpe uorginale sett, ser at koed, GS og klausen tuning selger uorginale m3 skjørt. Korleis er kvalitet passform på desse setta i forhold til orginale? Får du med jekkefester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 ville lagt i de ekstra pengene, da får du bedre kvalitet, passform samt at de blir lettere å feste og få til å henge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 hehe ja, du har vel mest sannsynleg rett, får ofte det du betaler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Og ofte betaler du jo ekstra bare for merket da. Hvis det f.eks. står at varen er uoriginal men i samme kvalitet så skal den jo være det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 hehe, ja..det har du rett i Uorginal på koed skulle visst ha god kvalitet og passform, samt bli festa på den samme måten som dei orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Når jeg skal ha m-tech så regner jeg med at jeg bestiller uoriginalt fra koed. (Hvis ikke jeg får masse penger da. For det er jo kjekt å vite at det er originalt selv;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Er jo bedre å ha en "orginal" M-tech bil enn en ""orginal"" M-tech hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 ingen som sjer på annonserer i norge?? styling tech kjører kampanje på m-tech pakker og sep. deler...faktisk bra passform på de delene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Hei, jeg har handlet m-tech til min E46 fra koed. Topp kvalitet og passform+god service. Som sagt er dette en E46 men er sikkert ikke dårliger til din bil... Kan anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå