Tommy Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 På 1'eren min, har det ene fremdekket fått en "blære" på str. med en 5 krone på den indre sideveggen. Er dette noe som kan "lappes" fra innsiden, eller må jeg krype til korset å kjøpe 2 nye 19" dekk. (litt irriterendes, ettersom de kun er halvslitte) Jeg vet at de ikke er "lov" å f.eks plugge et dekk utenom i slitebanen, men dette vil ikke vise fra utsiden, å det er ikke hull ijgennom dekket.
erlend_p Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 hadde dette problemet på min galme bil, der fikk jeg beskjed om å bytte dekk, var ikke lov å fikse. De sa at det eneste jeg kunne gjøre var å sette dekket bak, og håpe på at det var lenge til det smalt.
opt Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Hva med å sette inn slange? Vet ikke om det finnes slike slanger jeg da men, finnes det må det være billigere enn 2 nye dekk.
Tommy Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 Har forhørt meg litt med noen jeg kjenner innen dekkbransjen, å hvis det hadde vert høyere profil (mine er 35) så hadde de klart å lappe det, selv om dette ikke er lov, men det blir nok 2 nye dekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå