Anderslien Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Tanten min skal ha seg ny bil, så jeg har fått i oppdrag i å selge bilen. Bilen er helt strøken. Dette er en bil som er virkelig blitt tatt godt vare på, og har nesten ikke blitt kjørt (38.000km). Hun kjøpte den ny hos Sulland Auto, og har nå hatt den i snart 4 år (Registrert 31.08.2004). Dette er facelift utgaven, og har da fått andre baklykter og nye frontlykter (svinger seg mer innover mot dørene). Bilen er som ny. Ikke antydning til slitasje. Den har gode sportsseter, alt det utstyret som er mest nødvendig, og alu felger på sommeren. Dekk og alt er fortsatt bra. Bilen er kjempe god å kjøre, og går mer enn godt nok for de fleste. God og komfortabel, men samtidig veldig sportslig. Det har blitt tatt service hos Sulland Auto. Sist gang hun var inne skrøt de av hvor bra stand den var. Jeg svarer kjempe raskt på mail, så er bare å spørre om ting. Kan sende over fler bilder hvis noen ønsker det, ellers kan folk komme og se på bilen når som helst. Pris: 209.000kr E-mail: anders_lien@hotmail.com SOLGT!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 fint utgangspunkt for en som vil bygge m-tech bil og ikke vil ha klima anlegg fin farge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 fint utgangspunkt for en som vil bygge m-tech bil og ikke vil ha klima anlegg fin farge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 fint utgangspunkt for en som vil bygge m-tech bil og ikke vil ha klima anlegg fin farge da Det er klima anlegg, bare ikke automatisk klima anlegg. Prisen er nå satt ned til 209.000kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Fin farge! Ps. For de som vil ha automatisk klima, koster ettermonteringskit ca. 5000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Ja, fargen er kjempe fin. Jeg liker den utrolig godt. Ja, går ann å ettermontere auto klima hvis noen absolutt vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 kult skiltnr,hehe Bare snudd 6 tallet=) sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Det ligger fler bilder på finn annonsen jeg har lagt ut. Her: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12793764 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg