steffen- Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 selger noen deler da. orginale baklykter(oransje blink). ikke noe negativt og si om dem. bud hatthylla i lilla stoff, uten hull. bud en passasjer side orginal bmw baklykt. rød/hvit, (den andre er knust) bud orginale coupe stoler gråe/(svarte/lilla) ikke noe slitasje. bud bakrutesenker coupe bud bud ønskes
Jesse Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Jeg er interessert i baklyktene om de er helt strøkne sender du pris p m? Mvh
steffen- Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 de orginale som er oransje? eller den ene hvite?
Haug Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Hvor mye for bakrutesenkeren? Hva slags merke er denne?
Magnus F Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Jeg er intressert i hattehylla hvor mye skal du ha for den ca ? går det ann å lage hull til hodestøttene da jeg har det i min bil ?
steffen- Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 bakrutesenker kjøpte av hartegan eller åssen det skrives. noe AC kopi. tenkte 500kr for den. hatthylle aner jeg ikke åssen det er med hull til nakkestøtter. den satt i min coupe. den hadde da ikke hodestøtter.. men det må du nesten vite selv om det går ann. fro det vet jeg ikke noe om.
Magnus F Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Skal vel alltid få borret noen hull Men hvor mye hadde du tenkt deg for den a?
steffen- Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 tenkte 500kr. kan ta bedre bilder i morra. både av hele og under den. så du ser den er strøken. jeg byttet ut min fordi jeg skulle ha høytalere..
steffen- Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 okei. gir ikke bort ei hatthylle eller så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå