Zaphod Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Byttet nettopp toppakning på 520'n nå (M50B20) men glemte å legge på dekslet som ligger over kammen til innsuget, gjør det noe? Lå ikke noe deksel over kammen til eksosventilene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Vist jeg er helt med nå,er det ikke bare og ta av toppdekselet?? Der du mener eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Dette dekselet skal vel gjøre sån at det ikke spruter olje opp i motorutluftings slangen og opp i oljepåfyllingslokket . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 Ok, så det er ikke noe krise med andre ord. Skal nok sette det på etterhvert men har brukt ett par uker på bytting av dempere, fjærer, div stag og foringer å toppakning så tar en liten pause intill videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 hvis du ikke setter det på vil det komme unødvendig mye olje inn i innsuget.. ingen krise men ikke en stor fordel heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Og tar 15 min å få det på plass Like lang tid som du brukte på å legge inn tråd, og svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Skjønner, blir nok å montere det når jeg kommer ned fra påskefjellet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå