530trønder Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 hei! har ein 530d turing 99mod. har eit problem,når jeg har kjørt ei stund å vegen er ugjevn,kommer eit fenomen plutselig kjennes det ut som høgre bakhjul er punktert,kommer bestandig på samme side. dette vedvarer ei stund for så å forsvinne. oppstår ved litt hard kjøring i kurver å hommper. men kjørte nylig 30mil uten noen problemer,kjørte i dag å ein tur på ca 20mil merka det ein gang i ca 5min. da er den veldig svampete å kjøre. håper noen har erfaringer på problemet hilsen svein
Padi Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Har ikke disse bilene automatisk høyderegulering på bakdemperne. Luft/olje eller noe i den duren. Det kan jo vær at du har en lakksje som kommer og går. En dårlig kobling som lekker litt for så å komme i press og holde tett. ikke hvet jeg men det var første tanke som slo meg. Glenn
530trønder Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 takker for svaret.men jeg trur ikke det er automatisk nivåregulering på 530 min. Tok av hjulet for å sjekke foringer såg da etter på støtdemperene om det va nivåreg fann ingen rør inn på den,så da er det vell ikke det. trur jeg. vilken funksjon har bryteren som går ned på bærearma,ser ut til å måle kregninga,men ka er det gått for? er det noen som har erfaring med abs sensorer,om dei skall rengjøres?
mhane Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 vilken funksjon har bryteren som går ned på bærearma,ser ut til å måle kregninga,men ka er det gått for? Har du xenon lys? Da er det vel sensoren som justerer høyden på lyset etter hvor lastet bilen er.
530trønder Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 takker for svaret,jeg har xenon lys ja. så veit jeg de å. men er det noen som har ideer om mitt andre problem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå