Champ Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Når bilen min er kald, spess rett etter oppstart og jeg trykker inn bremsa så stopper motoren. jeg kan også merke det littt etter kjøring også, hvis jeg står i ro og pumper på bremsa så mister motoren mye turtall, men hvis den er litt varm så stopper den ikke, på kald motor stopper den ved trykk på bremsen med mindre jeg ikke gir litt gass for å holde den i live. hva kan være årsaken til dette? hvordan kan bremsen påvirke motoren slik? falsk luft? vakuum? etc etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOH Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Manuell eller Automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 den er manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 bremskraft forsterkeren går på motoren din, så tomgangen er kansje pittelitt får lav lr noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 ok...... er dette noe jeg kan stille selv? selv om jeg er n00b ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå