Gå til innhold

e36 318 is vil ikke starte (problem løst!)

KAHenriksen
 Share

Anbefalte innlegg

hei! som topic sier vil den ikke starte. det hele begynte i går kveld etter at jeg hadde kjørt fra lillehammer til grimstad. jeg hadde kommet hjem og stoppet bilen hjemme, dro ned til byen litt seinere for å vaske bilen, alt gikk som smurt. når jeg skulle kjøre vekk etter å ha vaket bilen startet den litt tungt, men den startet fint, når jeg da koblet inn clutchen etter det så stoppet den for meg, men den trillet fint i gang når jeg slapp clutchen. jeg stoppet og da fikk jeg ikke startet igjen. prøvde flere ganger og med startgass, men ingen respons. den kinner men tenner ikke.

jeg tenkte at det hadde kommet vann noe sted og tok en tur på kino (lange flate ballær 2 anbefales). når vi kom ut var det likens. men da kom det et smell og det lå en slange på bakken. den skal sitte på innsiden av LMM, men så kommer spørsmålet: hvor skal den ende opp hen? jeg vil tro det er på inntaksmanifoilen men finner ikke noe sted å sette den. det er jo ikke sikkert at jeg har alle delene, men den jeg har er hel - med slangeklemme og hele pakka.

er det noen som kan fortelle meg hvor denne skal ende opp og om det kanskje er noe mer/annet som er galt?

takker for all hjelp da jeg må til lillehammer på fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...