Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

18" AEZ Simas Extreme 5x120 vurderes solgt. 8,5x18 ET15 og 10x18 ET18. Felgene er ikke strøkne, har vært til oppretting så de trenger helst lakk. Selges for 3000,- eller bud.

sl7466j6e351d90oyjmj.jpg

fq83bl2gjp02nkhfiiw0.jpg

feik2jb6hcbf58ex6i65.jpg

hgq7o5riatd2a5i6jt5c.jpg

smh1p0mpawug6gjmu5sy.jpg

Skrevet

Sant det ja.

Jeg har fjerna klarlakken på felgkanten med tanke på lakkering etter oppretting, men eikene er helt bra.

Skrevet

har alle fire felgene blitt rettet opp, urunde etter krasj?

ser det er kantsår på hvertfall 3 av dem, stor jobb å fikse?

har sett etter brukbare felger en god stund nå, blant annet aez simas :)

Skrevet

Bare den ene bakfelgen som har vært sveisa/retta, derfor var plana å lakkere hele felgkanten på alle felgene. Kantsårene tenkte jeg å sparkle igjen i den forbindelse. Eikene er bra. Men vurerer altså nå å selge dem som de er istedet.

Såvidt jeg vet har ikke felgene vært med i kræsj, brukte de litt selv før jeg leverte inn den ene til oppretting. Noe finpuss må nok påregnes for å få dem strøkne, men da blir de jo også ganske rå.

• 2 weeks later...
Skrevet

Holder til i Halsa på Nordmøre. Kan være behjelpelig med frakt/levering rundt omkring på Nordmøre.

Her er et photoshoppa bilde av felgene montert på 635`n:

65t77gxqe59gxo1u8lqe.jpg

Skrevet

Det er ikke montert dekk etter oppretting nei, men jeg mener å ha 2 dekk med bra mønster som passer bak. Dekk foran er jeg usikker på om jeg har. Kan sjekke opp dette når jeg kommer hjem fra jobb i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...