Mr_nismo Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Da kjøpte jeg meg atter en bruksbil å valget ble en BMW 320i Touring E36 1996mod. Den har rulla 210000km men ser ikke slik uy og bilen er meget bra med unntak av rust bobler i hjulbuer bak etter valsing. Vet ikke hva jeg vil gjøre med den enda men 6`er lyde SKA fram og den må lit lengre ned på bakken.. Trenger nye lykter til den da de er dårlige så klare grøftelys og angel eys er en selfølge om ikke andre har bedre forslag? Kom svært gjerne med forslag til hvilket effektanlegg som gir den fineste lyden!!! (mener da komplett med grenrør+++)Et par bilder..
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Hehe, du hørte på meg og fekk lagt an inn ja. Fin bil det der. Fet lyd i an.
Mr_nismo Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Ja klart jeg hører på deg hehe Ja liker lyden i 6`eren til BMW<3
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Men koffer har du sladda ett skilt og resten vise? Hehe.
Mr_nismo Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 ja du sier noe der,hehe, glemte sladde resten Men bryr meg ikke så mye om det da så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå