zephyr23 Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Hi Har en E21 316 som lager lyder som hørs skummelt ut som rådebank, og da gikk tanken over på å slenge oppi en 318i motor. Men er det noe stress å ''bygge'' om fra forgasser til innsprøytning? 318i motoren har vel L-jetronic innsprøytninga, og den er vel egentlig såpass ''primitv'' at man ikke trenger å være raketforsker fra nasa for å få dette til ? (en smule overdrivelse der ja, men men:P) og hvor stor forksjell er det på 318i fra E21 og 318i fra E30 Og hvor mye pleier en M10B18 i grei stand å ligge på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e21baur Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Jeg tok nettopp utav min 318i e21 motor og det er enorme forskjeller på 318i e21 og 318i e30. Min gamle e21 motor gikk som den skulle men var orginal, jeg putta oppi en trimma e30 maskin og ja..... e21 er veldig enkelt å koble mens e30 har en hel haug med ledinger og dill og dull. enorm forskjell. motoren selges forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 har bygget en del e30 motorer i e21 og det er ikke noe problem, litt elektrisk bare, og det går greit, kan sende deg et koblingsskema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå