MrJørgensen Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Jeg monterte Supersport 40/30 komplett sett med dempere i januar på min 320ia coupe, og har siden kjørt 3000 km under varierende forhold. Det fungerer overraskende bra til normalt bruk. Bilen er blitt passe stiv, og krenger veldig lite, samtidig som jeg har beholdt en relativt grei fjæringskomfort. Fartsdempere takler den helt supert, selv i 30-35 km/t. Jeg har fått testet bilen både på holke og vaskebrett, og den taklet begge deler bra. Til hverdagsbruk synes jeg det er mer enn godt nok. Til den lave prisen forventer jeg ikke at demperene varer så veldig lenge før de er utslitt, men det kan jeg leve med. Ut fra realistiske forventninger om at jeg ikke fikk "top of the line" utstyr til 3500 kr, er jeg godt fornøyd. Hvilken levetid regner du med å ha? Er det snakk om noen få år her bare?
beemerdude Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 HeiHar planer om å kjøpe meg senkesett, komplett med fjærer og dempere. Har ikke tenkt å legge noe mer penger i det enn nødvendig, men vil samtidig ikke kjøpe katta i sekken om dere skjønner. Har kikka på tre forskjellige sett til ca 3000kr Et AP senkesett som senker 40\30 Et Supersport sett som senker 40\30 Og et Supersport sett som senker 60\30 Har vel egentlig lyst på 60\30 settet da jeg føler at 40\30 kanskje blir litt lite. På en annen side vil jeg ikke måtte kjøre på skrå over fartshumper, eller kjøre brøytebil om vinteren Og bilen må jo blir grei å kjøre etterpå også Og hva blir fint på denne bilen? E36 316i Sedan, 92mod. Hva kan dere anbefale, jeg er på ingen måte låst til disse settene, men vil helst ikke så altfor mye høyere i pris. 5000 er absolutt max! kjører selv med AP Fahrwerke... justerbart, men likevell et nydelig senkesett å kjøre med... bilen er presis og tight og fjæringsresponsen e kjempebra...så jeg anbefaler AP foran supersport ihvertfall.. hadde det på forrige gatebilprosjektet, men kjenner stoor forskjell på det og det AP settet jeg har nå...
MrJørgensen Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Så hvis jeg hadde gått for AP settet og kanskje senkeskåler foran for å få litt mere senk der. Er det noe som kunne funket?? Og hvor får jeg tak i senkeskåler som passer?
beemerdude Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Så hvis jeg hadde gått for AP settet og kanskje senkeskåler foran for å få litt mere senk der. Er det noe som kunne funket??Og hvor får jeg tak i senkeskåler som passer? det funker det ja.... du kan høre med svein erik ang senkeskåler oxo, ellers så har de vel det på GS og bmwspesialisten.no.. men hør med SE først... mulig hian kain ordne ein pakkepris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå