Falc0 Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Jeg har sett meg ut tre felger jeg liker veldig godt, men jeg aner ikke hvordan de vil kle bilen min, noen som kan hjelpe meg med å få dem redigert på bilen i photoshop? Kom gjerne med forslag til felg, eller hvem som dere trur passer best! Takker på forhånd! Øyvind
///Mysild Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 kan ikke photosjåppe, men please, ade nederste hvis du skal ha noen var tøffe... blir litt for mye bling etter min smak med de andre...
BreitBau Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Hadde lyst på Barracuda selv jeg, men de ble ikke leveret i mine dimensjoner Jeg skulle ha litt spesielt kan du si.. Barracuda starform evo er najs det altså.. Men fins flere fine.. Hvilke dimensjoner er det snakk om? Hentet de her fra styling-tech?
steffen- Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 jeg ville ha stemt for både 1 og 3 jeg : ) men synes ikke 2'er er noe fine. men åssen merke er nr 3?
Falc0 Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Alle tre er Barracuda. Mine sommerdekk/felg har orginalt disse dimensjonene om jeg husker korrekt: 205/60 R15 Jeg er usikker om jeg får dem i mine dimensjoner i det hele tatt, men skal på dekkteam i løpet av uka. Men er det ingen som har lyst til å hjelpe meg ? Hadde satt stor pris på om noen kunne photoshoppet de for meg.
pbk Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Her er et kjapt forsøk med alternativ 3 som jeg synes er de eneste som passer bilen:
Falc0 Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Her er et kjapt forsøk med alternativ 3 som jeg synes er de eneste som passer bilen: Kunne du vær så snill gjort dette med de to andre også ? For min skyld? Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå