Jokkis Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 E det noken her har eller har hatt e36 M3? Ka har dere betalt i forsikring? Veit ikkje ka som e vanli å betale for disse. Eg fikk tilbud fra Gjensidige på 7900,- med full kasko å 12.000 i egenandel å 8000 i kjørelengde. Eg har nettopp steget til 70 % bonus og er 24 år.
R Andersen Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Du behøver ikke å klage på den prisen... Det pleier å ligge på rundt 10`, men alt har med alder, bonus, hvor du bor etc..
Espen M33 Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Synest det hørtes ut som en meget ok pris. gjensidige vil jo vanligvis ikke forsikre M3 på personer under 25 år, så det tatt i betraktning så er det et kjempetilbud. Jeg betaler 11.000 for min hos If. 8.000Km kjørelengde, 60% bonus. Ordinær egenandel.
Jokkis Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Var ingen problem med gjensidige....fikk pris med en gang... If måtte søke om å få lov å forsikre denne. Men han fant omsider ut pris alikavel. De ville ha litt over 10000... Noken andre selskap som er å vurdere? Var inn på vesta når eg var rundt 20....fikk da beskjed om å gå hvis eg skulle ha bilforsikring... Så de er ikkje å vurdere...
Espen M33 Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Var ingen problem med gjensidige....fikk pris med en gang... If måtte søke om å få lov å forsikre denne. Men han fant omsider ut pris alikavel. De ville ha litt over 10000...Noken andre selskap som er å vurdere? Var inn på vesta når eg var rundt 20....fikk da beskjed om å gå hvis eg skulle ha bilforsikring... Så de er ikkje å vurdere... Det er tydelig at det er forskjell på folk. If vill ikke forsikre M3 uten at jeg oppfylte følgende krav: - Minimum 28år gammel, og INGEN under 28 skal kjøre bilen - Totalkunde (minst 3 forsikringer) Det tok 3 dager før jeg fikk et svar om at det var ok. Gjensidige skulle da ha 14.000,- for samme forsikring. Så jeg sier det igjen. Du har fått et meget godt tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå