Magnus F Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Hvordan får jeg demontert min hattehylle i e36`n? Jeg har nakkestøtter bak, så er vel egentlig de som gjør problemet. Takker for alle tips jeg måtte få
steffen- Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 legg ned bakseten eller ta de ut. også de på siden. ta av dekslene i c stolpa. løs på dørtrekkene litt. og den lista som ligger på hatthylla. deretter dra ut. men du har nakkestøtter. er det ikke bare og løfte dem opp da ?
Magnus F Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Har prøvd å bare løfte de opp og har prøvd å se etter forskjellige måter de er festet på, men finner ingen ting :/
opt Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Du vipper frem seteryggene og tar av c-stolpedekslene. Helt i fremkant av hattehylla sitter det en plastlist festet med 4 plastplugger, fjern pluggene med en tang og et flatjern og ta vekk lista. Da får du løfta hattehylla nok til å få en hånd under den for å fjerne metallklipsa som sitter på stengene på nakkestøttene. Så er det bare å dra opp nakkestøttene. Hattehylla dras rett ut. Pass på at du ikke knekker de "festene" mot bakruta når du setter den på plass igjen.
Magnus F Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Da skal jeg se om jeg får det til takk skal du ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå