KAHenriksen Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 jeg skal bytte wirene som brukes for å vippe setene framover når folk skal bak i bilen. wirene er kjøpt og setene skulle plukkes fra hverandre. men når vi kikket nærmere på dette fant vi ut at dette ikke skulle bli så enkelt. det ser ut som om stoffet foran må brettes ut for å få separert de to delene, men stoffet er stiftet fast og det ser ut som om vi kommer til å ødelegge mer enn vi kommer til å fikse. så, er det noen som har noen tips her? kanskje noen som har delt setene før? (jeg har prøvd å se på bildene på både gs og realOEM men blir ikke veldig mye klokere.) takker for all hjelp!
opt Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Du må skru av plastikken bak på setet. Skruene sitter helt under. Så skal det være bare å "røske" palsten av, da kommer du til.
KAHenriksen Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 flott! dette må prøves med en gang!! edit: vel, de eneste skruene jeg så var de til sparkeplata som sitter der, men det hjelper jo ikke stort. har du et bilde eller noe?
opt Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Sorry, blanda med e30 stoler. Se under nakkestøtta, mulig de sitter under et plastdeksel der. Jeg har kun vaderstoler, så det er vanskelig for meg å sjekke.
KAHenriksen Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 det sitter to torx skruer der, kan jo prøve å skru de opp, men som sagt er jeg litt skeptisk da det ser ut som om trekket kan bli ødelagt i prosessen om det ikke gjøres riktig.
opt Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 De 2 torxskruene under nakkestøtta var hvertfall de eneste jeg kunne se på mine vaderstoler, men jeg gidda ikke å plukke de ut for å se da selvsagt. Så ut som den plastryggen satt i noen spor nedover langs sidene, men det er ikke så lett å se hvordan man skal gjøre det nei. Skal hente meg noen stoler på fredag, da kan jeg se om jeg finner ut noe. Hvis du ikke finner det ut før da. Det er nok ikke så vanskelig når man først finner ut hvordan det skal gjøres.
-Anders- Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Denne kan muligens hjelpe deg: http://m3.digital7.com/vaderswap.php
KAHenriksen Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 takk takk! tror dette kan løse det meste. skal sjekke i morgen når det er litt lysere ute.
Ole@Automote Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Det trengs ikke å skrues ut noe som helst for å få av stoffet, det er noen klips som er kilt inn mellom baksete ryggen og stoffet i folden , de kan du vippe ut med ett lite flatt jern. Du trenger bare å ta av på den siden wiren sitter på. Enkel sak, når du får av stoffet og løfta ut puta så må du vippe av ett plast dekser som sitter over åpings mekanismen ved hendelen, så er det plug and play
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå