///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 tenkte å lage en rask DIY på xenon montering hvis noen skulle slite litt begynte med verktøyet som jeg trenger... 1 drill med et borr, 1 kabelskotang, 1 ledningsskreller, 4 blå hann kabelsko, 4 blå hunn kabelsko, og 4+4 røde han og hunn, 1 testlampe, og en elektrisk stikksag, og et par skrujern... (strips fulgte med settet mitt) begynte med å ta av dekselene bak lykta, og borte et hull i disse og kuttet det stort nok til gummiflensen på pæra... tok ledningene gjennom og tok dekselet bort til lykta, der jeg også tok pluss og jord til pæra, gjennom flensen til pæra... stakk hull med en skrujern (var ferdige "nestenhull") satte pæra på plass og på med dekselet... så tok jeg å satte på en hunn kabelsko på den ene ledningen i blå, og rød på den andre (usa koblingene er foruten alt fornuft! svart var pluss og rød var jording på mine) derfor jeg måtte fram med prøvelampa for å se hvilken som var hvilken... når dette var gjort, satt jeg på rød og blå hann på strømkoblingene som skal til ballasten, og koblet alt sammen... så var det bare å lyse i vei... ballastene har jegikke gjemt noe særlig, bare fant greie plasser og stripset de fast til ledninger og litt diverse... på denne måten slapp jeg å legge opp nytt ledningsnett til lysene, brukte ca 2 timer på dette grøftelysene er nokså likt, bare der lagde jeg hull på toppen av plasten og festet ballastene inni innerfangeren...
Ad|oS Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Ikke så galt det her. Får se om jeg får ut fingern å gjør det i kveld/natt jeg også
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 var det greit selv om det var litt showoff allikavel? ja, bare å komme seg ut... var helt sykt å det hjalp!! men hvis du lurer på noe, så må du ringe meg, for skal på hytta i kveld og blir der noen dager...
Dr_S Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Er til tåkelyktene jeg trenger tips, men var ikke noe bilder fra den biten..?
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 hmmm... skal se om jeg finner
///Mysild Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 borret et hull med en drill kan også kutte et hull...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå