Bmweee Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 En kompis var så uheldi å vraka sin 735i Motor, gir og motorstyring er da solgt til meg Men resten av bilen er fortsatt inntakt!! Er elektriske framseter i den og er ellers hel og pen inni ALT av deler selges! Den ble kræsjet i front.. Send PM;)
Bmweee Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 bump Bil kan selges hel også som delebil uten motor, gir, motorstyring
betben Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Hei er interisert i å kjøpe sirkulsjonspumpen som står montert over, bak bremseforsterkeren. tlf 93413871.
Flippern Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Hei Har du luftfilterboksen? Jeg er på utkikk etter alt som går fra luftmengdemåleren og fram til radiatoren, som har med luftfilteret å gjøre. Bygger om min ifra åpent luftfilter tilbake til orginalt. Også lurer jeg på hva du hadde tenkt deg for setene? Jeg driver ute å mekker på bilen i hele kveld, og kommer til å bestille nytt opplegg for filter i morgen hvis jeg ikke hører noe ifra deg. Kan du, eller eier av bilen, evnt. ringe meg på 92403359? Mvh Raymond
Bmweee Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 det hadde eg egentlig tenkt å ha selv da..Men gi meg et bud på boksen du;) Pris på seten er også usikkert..går for budrunde på dem også.. Er elektriske justering på de, mener det er ganske bra ellers også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå