fish Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Okei... Noen er flinkere enn meg på dette... Finner nok ut av det før eller siden. Får til en smileys da, flink jeg da. Vel, tilbake til tråden, du kan tattovere flere tall... De forteller hva du har hatt og hva du har. Liker kombinasjonen 357... Skjønner??
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Den har en betydning fra et tidligere liv Poenget var å merke denne tidsepoken
fish Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Prøver på nytt.. Sorry folkens, ikke mest stødig på pc.. http://www.vinyl-craft.co.uk/Tribal.htm
fish Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Tøff.. Den hadde vært kledelig bak mellom skuldrene. En lokal tattovør har ingen problem med å kopiere denne. Har eid og kjørt så mange bilmerker, at jeg jeg er 99% sikker på at det blir BMW resten av livet.. Så denne kan jeg leve med..
Astri Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 He-he, finner jeg ikke noe annet blir det rondell Bildene så jo ut som ei F.... Hehe, ja det gjorde det. Off, tenk å ha stempler ut av musa da!!!???
fish Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 eeehh.. Hva med stempel inn i musa da??? Obs, mista tråden der, men det var kvinnen som fikk meg av sporet.. Sorry..
opt Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Hva med ///M- fargene rundt over eller underarmen. Ikke veldig avansert, men heller ikke så prangende. Alle BMWfolk vil da skjønne hva det er, men få andre. Da vil du ikke binde den opp mot noen spesiell modell heller.
M_Pia Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Jeg har faktisk vurdert en BMW tattovering, men har ikke helt bestemt meg for motiv enda.. Men har lyst på en tribal i korsryggen med M-fargene Eller E46 M3 luftinntakene.. Di som er i skjermene Bare litt vanskelig å finne ut hvor på kroppen man kan ha 2 slike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå