325i Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 heisann, har litt problemer med min e36 325.. den har stått stille en go stund nå så har den begynt å lekke motorolje:s fikk jekka opp bilen å som jeg kunne se så virka det osm det hadde rent ut fra mellom motoren å girkasse, men åssen pakkning kan være gåen ?
325i Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 må jeg av med girkassa clutsj å svinghjul da?
conan Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Jepp Ellers kommer du ikke til der. Lekker det mye?
Fliid Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 prøv med Bars oilleak eller no annen drit først. Siden den har stått så kan det hende middelet får løsnet opp i gummien og dermed er det tett igjen. Ellers har du ett godt stykke arbeid forran deg ja Av med gir, clutch og svinghjul
325i Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 lekker en go del, drypper jevnt å trutt.. men all olja renner ikke ut, har stoppet nå og det er fortsatt litt igjen på oljepinnen.. hvor får jeg kjøpt det olje middelet ?
Fliid Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Bilrekvisita butikker.. At det har stoppet og dryppe betyr vel kun at oljenivå er i underkant av simmring. hehe
Hyggmaister Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Hmm..Spørs hvor glad en er i bilen sin, det beste er vel bare å ordne det på skikkelig vis med en gang. Synes slike oljelekk-stoppere til å ha oppi oljen er skumle jeg...
Sir Hofstad Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Flere typer av de. Kamerat brukte en sånn billig sort på en polo som lakk fra zimmering bak kam, og fikk tettet, men ei uke etter havarte toppen. Vet ikke om det var årsaken selvfølgelig. Selv bruker jeg Omega 907 både til å tette differ, og tighte kasser...
Ballder Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Men lekker det av den når den står stille uten at motor er i gang da. Om det drypper jevnt og trutt uansett om motor er i gang eller ei, så ville jeg vel tro at det ikke har så mye med simmering på veiv og gjøre. Den sitter liksom litt høyere enn oljestand på motor.
325i Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Skrevet Mars 21, 2008 ja den lekker bare den står stille:/ så renner det ut til det er ett vis nivå på olja igjen så stopper det.. hva kan det være ?
BMWBenny Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Lekker den 24/7 eller bare når du parkerer den etter en tur, slik at olja enda er varm?
Ballder Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Bunnpanne pakning vil jeg tro. Den er vel tilsynelatende "usynlig" helt der bak. Setter en finger på den jeg.
Sir Hofstad Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Bunnpanne pakning vil jeg tro.Den er vel tilsynelatende "usynlig" helt der bak. Setter en finger på den jeg. Funderte på det samme jeg å. Kan være vanskelig å se akkurat hvor det lekker, fordi det ofte lekker langs kanten, og drypper av helt bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå