mart90 Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Hei, Skal ha meg e46 nå i nærmeste fremtid, og lurte på om noen har noen tips om hva jeg bør se etter evt. Lurer også på hva jeg kan gjøre med stereoen, bør jeg bytte ut spilleren? Ser for meg et anlegg med 2 fronthøyttalere og sub(ber), ikke bakhøyttalere.. Noen som har tips til anlegg? Håper noen med erfaring med denne bilen gidder å svare meg:) M
Sommerfelg Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Bruk søkefunksjonen her på forumet så finner du et par identiske tråder om dette ang e46.. Forrøvrig se etter rust på panser,bakluke.. Er det coupe?,sedan? cab? år? motor?
mart90 Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 Har søkt.. Fant en del tråder, men mange av de stoppet egentlig før jeg fant svar på det jeg lurer på.. Det blir nok en Coupe, 00-03 tenker jeg, har neppe nok til nyere:P Men har du gjort noe med stereoen din? Kan du i så fall si hva?
mart90 Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 Har søkt.. Fant en del tråder, men mange av de stoppet egentlig før jeg fant svar på det jeg lurer på.. Det blir nok en Coupe, 00-03 tenker jeg, har neppe nok til nyere:P Men har du gjort noe med stereoen din? Kan du i så fall si hva?
bmwomar Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63381&highlight=
crizi Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 få på noen fete høytalere foran og bak, få noen porter til bassen i hatthylla og bytt ut stereon og du har bra anlegg
olsmor Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Se også etter rust under dørene. Er ikke sikker på om det er et vanlig problem, men jeg kjøpte en e46 touring i fjor sommer. Sendte den inn i høst for å utbedre rust på panser og bakluke på garanti. Da fant de rust i skjøten/valsen? i alle fire dørene også (alt ble tatt på garantien).
Sommerfelg Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Jeg har ikek gjort noe annet enn å bytte spiller med stereoen min jeg hehe.. fornøyd med lyden jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå