Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på å slipe ned bilen min. grunnarbeidet og lakken som er på var helt jævlig for å si det mildt. så jeg har slipt ned til stålet flere plasser. får ikke grunna underlaget nå når d snør sånn, har bare en liten garasje jeg ikke kan lakke noe særlig i bortsett fra en sprayboks men vil helst slippe å ha på noe lakk med farge enda da bilen skal lakkeres om noen uker.

Hva kan jeg ha direkte på for at det skal holde seg rustfritt i noen uker? orker ikke tanken på å ta opp igjen masse overflaterust.

har brukt owatrol noen plasser, kan jeg evt. bruke det på de fleste plasser på bilen slik at jeg kan matte ned før jeg bruker sprøytesparkel og grunning?

er takknemlig om noen har noen tips og triks.

Skrevet

Jeg ville også brukt syregrunning, ville også brukt litt stålull og dratt over grunningen for å skape struktur i den, dette for at grunningen skulle bite bedre der. Var den beskjeden jeg fikk av en lokal lakker til gamlebilen hvertfall 8)

Skrevet

det ble til at jeg brukte glassfibersparkel i et tynt lag, slipa det rett, og la på en slags zink/grunning på spray fra wurth :D funker noen dager det, slik at jeg kan begynne å rette litt andre plasser=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...