Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jo ikke så altforaltfor billig?

St-import selger jo komplett M3 pakke for 5990.. Kan jo høre hva de skal ha for kunn sideskjørter, lar seg sikkert ordne ;)

Var i lokalet deres igår, kvaliteten var bra! I ABS plast som de originale..

http://www.st-import.no

Skrevet

M3 Sideskjørt selger jeg for 1490,-Kjempekvalitet! Men har ikke fått lagt de til i webshopen ennå. www.st-import.no. Ta kontakt på PM om dere er intr.

Skrevet

Har kun til E36 nå, men vil få inn mye spennende til E34 på sikt.. Er litt usikker på når det skjer, men ver mer om et par uker.

Skrevet

E36 sideskjørt har jeg på lager:)

Det skal være skikklig vare ja! Kan knipse noen bilder i morgen av de så får du sett. Ligger også noen bilder av de på www.st-import.no

Skrevet

Det skal være skikklig vare ja! Kan knipse noen bilder i morgen av de så får du sett. Ligger også noen bilder av de på www.st-import.no

På websida di står det at sideskjørtet ikkje passer compact :( Er ikkje det like diseskjørt på coupe og compact da?

Skrevet

På websida di står det at sideskjørtet ikkje passer compact :( Er ikkje det like diseskjørt på coupe og compact da?

det er det ;-) har testet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...