Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har montert motorvarmer på 530d? Hos defa finnes kun en oljevarmer for bunnpanne. Monteres utenpå bunnpanna. Oljevarmer er sikkert greit nok, men jeg kunne tenke meg en kjølevannsvarmer slik at jeg får opp temperaturen raskt etter start. Nå har jo denne bilen originalt montert Webasto, men den virker ikke. Og den har heller ikke tidsstyring eller fjernkontroll, så det ville ikke hjelpe meg likevel. Er det noen som vet om en slangevarmer som kan passe? Regner med at det ikke er mulig å montere i en frostplugg for eks.

Skrevet
Er det noen som har montert motorvarmer på 530d? Hos defa finnes kun en oljevarmer for bunnpanne. Monteres utenpå bunnpanna. Oljevarmer er sikkert greit nok, men jeg kunne tenke meg en kjølevannsvarmer slik at jeg får opp temperaturen raskt etter start. Nå har jo denne bilen originalt montert Webasto, men den virker ikke. Og den har heller ikke tidsstyring eller fjernkontroll, så det ville ikke hjelpe meg likevel. Er det noen som vet om en slangevarmer som kan passe? Regner med at det ikke er mulig å montere i en frostplugg for eks.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at å få fikset webastoen vil løse problemet ditt.

Det er også mulig å ettermontere ur eller fjernstyring på originale webastoer. Jeg har et kontrollkort med styring mot bmw canbus hvis det kan hjelpe.

Skrevet

Joda, jeg har kommet frem til det samme. Selve brenneren koster 1500,- til Webastoen, og det har blitt meg fortalt at det normalt er bare dette som feiler. Så var det tidsur... Må sjekke dette etter påske. Kontrollkort mot canbus? Er usikker på hva jeg trenger, men det er mulig jeg kommer tilbake på dette etter påske. Takk

Skrevet

Et tidsur er ikke spesielt dyrt, men ønsker du fjernkontroll eventuelt telefonstyring blir det straks dyrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...