Frode_E30 Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Skal snart begynne å montere datasprut av typen haltech E6X fra scratch på min m20b25 turbo. Med mapping og alt. Tenker det er en del interesse for en slik "prosjekt" tråd? Er det eventuellt noen som kan være behjelpelig med tips og nyttig info? Skal starte tråden i neste uke var planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Ingen som er intressert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 (må lære seg å lese hele posten før han svarer) jeg vil gjerne ha en DIY på dette. er vel det som har stoppa meg til nå.. planene er der men litt how to doit ville vert fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 (må lære seg å lese hele posten før han svarer) jeg vil gjerne ha en DIY på dette. er vel det som har stoppa meg til nå.. planene er der men litt how to doit ville vert fint Har ikke gjordt det før jeg heller, men har alt liggende, klart for montering etter påske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.S Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Venter i spenning her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Har laget en prosjekt tråd allerede, men må på eu-kontroll med sugemotor før koblingen begynner. Det blir ikke helt DIY, men skal prøve å ta bilder av alt jeg gjør. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=77077 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå