sveinis Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Skal lakkere noen rustskader på bakluka på bilen, men problemet er at jeg ikke veit fargekoden. Lappen som skal sitte på støtdempertårnet er borte, så jeg lurer på om noen veit hvor jeg kan få tak i fargekoden? Har sjekka litt her på forumet, men ikke funnet svar... Bilen er kjøpt ny i Norge, kan BMW hjelpe meg da?
anders87 Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Enten det eller stikke til et hvilket som helst lakkeringsverksted.. Dem kan "skanne" på bilen og få vite lakkoden der og da.. Null stress det
Arild G. Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 skal vere en papirlapp på interiøret en plass. under baksetet eller under pasasjerstolen. på den lappen står bl.a fargekoden. på min e34 så er det i tillegg til den klistrelappen på støtdempertårnet et skilt som er poppet fast på høyresiden i motorrommet der bl.a fargekoden står.
Arild G. Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 i vognkortet står det vel bare blå eller hvit osv... ikke selve fargekoden
Hoem Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Skal være et skilt som er poppet fast på høyresiden i motorrommet ja!
sveinis Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Skrevet Mars 21, 2008 Takk for tips alle sammen! Skal gå igang med å se etter merkelapper eller skilt andre steder på bilen, hvis ikke tar jeg en tur innom en lakkerer. Må jo uansett bestille lakk...
Bjørn 320 Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Hmm...det står ikkje i serviceheftet i lag med utstyrslista?
JoCCe Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Står på det skiltet som er poppa fast på frontplata. Står vanligvis en bokstav forran (h) så noen tall, sving innom lakkverksted så kan dem finne den for deg, å samtidig blande den en boks lakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå