jensemann23 Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Hvor mye koster det å trykkteste, samt planslipe en m50 topp? Og må jeg demontere kammene og ta ut alle ventilene? Forslag til firma som utfører i tr.heimsområdet? Og må jeg ha tykkere toppakning etter å ha planslipt toppen? Det er et skipsverft i nærheten her som tar plansliping, men jeg vet ikke om de tar slike jobber.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Altså. det som er sagt er at toppen kan slipes ned til 0,3 mm.. Og da skal du opp til 2,05 toppakning.. Så spørs hvor mye som skal av da? Du må jo ikke ta av ventilene, men blir mye dritt så da må toppen vaskes grundig etterpå hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Prøv Autotrim i Trondhjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Du kan også høre med Cylmo i trondheim, de har ikke hatt gærne priser før værtfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 oki. Må jeg ta av kammene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Jupp.. De må av ellers så står noen ventiler åpne ... Har du hatt av toppen? Selv fikk jeg ikke av toppen uten å ta av kammene.. Fikk ikke plass til pipa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå