jensemann23 Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Har fått tak i en bakstilling, skivebremser og bærearmer bak , men dette er ganske rustent og ser liksom litt kjipt ut. Finnes det noe smart jeg kan bare dem i, f.eks syre eller noe som gjør det som nytt igjen før jeg setter det på? Hadde noe organisk syre som var til kjølesystemer ol. før, vil det fungere? Det skadet visstnok ikke pakninger ol. Tror det het Thermorens
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 vist du har litt tid har jeg en kompis som skal sette opp et stort syrebad. Da blir det helt rent og du slipper å få den grove overflaten som sandblåsig lager. Vill tro dette er oppe å gå i løpet av våren..
haukland Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Ville glass/sandblåst delene og deretter lakkert dem med noe godstoff for understell.
BreitBau Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Saltsyre lager hvertfall rust.. Alt som kan ruste, ruster i nærheten av saltsyre,, Om den er god til å løs opp aner jeg ikke..
jensemann23 Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 har ikke sandblåseutstyr, og dessuten så vil gummi og slikt bli ødelagt av sandblåsing. Samt lager ol.. Er vel bedre å bruke en slags syre ja. Ingen som har prøvd sitronsyre?
beemerdude Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 det er no bare å plukke det ned og sandblåse det.. da forsvinner ihvertfall rusta.. så syregrunner du det... og har på ny tectyl... det er vel det billigste oxo
klebefix Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 sandblås og pulverlakker. Finn ett firma som driver med sånt i ditt distrikt,tar ofte sånt inn i mellom for enn billig penge
plumbo79 Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Mange av rustløserne du får kjøpt inneholder saltsyre bare tynnet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå