325ixturbo Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 som topic jeg har den store som står der batteriet kan stå, så vil jeg kjøpe den lille som står ved støttdempertårnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 jeg har en tank men trodde det bare fantes en type? den jeg har er ikke så "liten" men. tenkte å høre i tilfelle jeg har den du er på jakt etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 jeg har den store nå husker jeg ikke hvor mye den tar, men mulig den tar 4 liter og den du har tar ca 2.5 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Bytte? jeg trenger den som står der batt. står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 hei begge som har svart. har fått pm fra noen her tidligere så jeg må sjekke med dem først + frakt osv lite vits å bytte f,eks vist det koster begge parter 200 i frakt f,eks, har jo hugger i nerheten kan jo sjekke der først og evt selge denn jeg har til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 tror jeg har den som tar 4 liter. må sjekke jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå