BMW_Stig Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Som tråden sier ønsker jeg venstre tåkelys til E36 orginalfanger. Hadde ett lite møte med rådyr i påska og utrolig nok var det bare tåkelyset som for. Ønsker helst i vestfoldområdet slik at jeg kan hente det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfire Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Ønsker det samme selv (venstre side...førersiden)... om flere skal selge. Da i Østlandsområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Jeg har til den som byr mest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 jeg har noe ligggende, selges til den som byr mest:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Originale eller glassklare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Jeg skal ha orginale. Jeg kan by 200 for en komplett lykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Jeg vet jeg har ett orginalt, men jeg må nesten se om de var høyre eller venstre jeg hadde. Kan sjekke i løpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Kjempeflott folkens, men jeg regner med jeg kjøper lykta til djscream. Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfire Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Byr 200 ...om noen flere har en original liggende... send PM isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Har både venstre og høyre men de er desverre noe løst i de venstre, merkelig lyd når jeg rister på de Begge har ok holder og den venstre ser ny ut.. Gi skambud! men de må være såppas att jeg gidder å forlate soffan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Trenger Venstre jeg også Kim Og den passer i M3 fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Og den passer i M3 fanger? Yup. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Trenger Venstre jeg også Kim Og den passer i M3 fanger? De har stått på min M3 cab så de vill jeg tro Du kan få begge billig, men de er som sakt noe løst i venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå