Gå til innhold

hvor finner jeg radio modulen i min 04 e46??

Anbefalte innlegg

holder på å ska bygge om til navi proff. i min 2004 e46. har navi bussines fra før..

Trenger å vite hvordan radiomodul jeg har, før jeg bestiller ny kabel.. men jeg greier ikke finne den jævla modulen!!

noen som vet hvor den ligger? når jeg ser i delekatalogen til gs, finner jeg ut at modulen skal være i bagasjerommet ved dvd spilleren. men ikke faen om jeg finner den.

noen tips til hvor jeg skal lete??

juqo4k1dsanvirrzb28u.jpg

20t07lsxeltix8w967rv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du har buisness navi, så er radiomodulen ein del av navigasjons spilleren framme. Du må ha ny radiomodul når du oppgradere til navi prof. Du bør kjøpe ein BM54 modul, og den skal ligge framfor stepphjulet under teppe som du ikkje har demontert. På sedan og coupe er den plassert under navienheten bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du har buisness navi, så er radiomodulen ein del av navigasjons spilleren framme. Du må ha ny radiomodul når du oppgradere til navi prof. Du bør kjøpe ein BM54 modul, og den skal ligge framfor stepphjulet under teppe som du ikkje har demontert. På sedan og coupe er den plassert under navienheten bak.

aha! da er det vel ikke så rart at jeg ikke finner den bak i bilen da :lol:

har ikke du gjort dette på en bil før? oppgradert fra business til proffesional..?

noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe ein kompis med det ja. Det du treng er følgende: Nytt kabelsett, ny plastdel framme slik att du får slitta klima'n ned, skjerm, radiomodul og så må du programmere om navi spillaren bak. Er ein del arbeid, og eg anbefaler att du har TIS før du starter slik att du slepp å knekke sundt alt for mykje under demonteringa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nytt spørsmål :D hva trenger jeg for å få tv i bilen?

Har fått bestilt litt deler nå. 16:9 skjerm med cd-spiller og en BM54 radiomodul. usikker på om sistnevnte vil passe. var jo 10 forskjellige delenummer på de BM54 modulene, men satser på at det går bra.. :?

for dere som vurderer samme oppgradering selv, kan jeg fortelle at Kostnader så langt er :

16:9 skjerm med cd-spiller (delenr: 65526971855) : £337.00inkl frakt

BM54 radiomodul (delenr: 6512941690) 390.00Euro inkl frakt

kjøpt alt på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få TV, må du ha TV modull og antenne. BMW har etter monterigns pakker for dette som har alt. Du får også kjøpe dette på ebay. Problemet nå er att ingen av dei digitale TV tunerane har støtte for Mpeg4 som er bruk i Norge. Det vil sei att det vil bli ei kortvarig glede å kjøpe dette. Du kan sjølvsagt kjøpe enda ein digital tuner som har støtte for Mpeg4 og koble denne til BMW TV tuneren på AV inngangen, men det blir litt jalla. Det går rykter om att BMW skal komme med ein TV tuner som har støtte for Mpeg 4, men om dei kjem til å lage denne for E46 og kor tid denne eventuelt kjem veit eg ikkje.

Ein liten rettelse også, har skreve tidlegare att radiomodulen ligg framfor stepphjul brønnen. Av ein eler anna grunn så trudde eg du hadde Touring, men ser du har sedan. Da trur eg det er same som på Coupe att den er festa under navimodulen.

Kabelsett kan du kjøpe her:

http://www.kufatec.de/shop/index.php

Dette er uorginalt, men kontakter og alt passer. Installasjon veiledninga og også dårlig så du må nesten ha anna koblings skjema for å få koble til dette. Har komplett retroguide på PDF som eg kan maile over til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...