glenn.G Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Hvor mye betaler du? det spørs på tilstand og utveksling det. 0-5000
Gjest Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Er en standard diffbrems av "store" typen. disse har vel 3,64 utveksling. Diffen er i bra stand, men trenger ny opphengsforing. denne har jeg kjøpt ny (ikke montert) og er av den forsterkede typen som koed selger for 500kr+. hadde egentlig ikke tenkt å selge diffen, men gir du meg 4500 for diff+foring skal du få den. må hentes, er for tung til å sendes. send pm hvis du er interessert.
glenn.G Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Er en standard diffbrems av "store" typen. disse har vel 3,64 utveksling.Diffen er i bra stand, men trenger ny opphengsforing. denne har jeg kjøpt ny (ikke montert) og er av den forsterkede typen som koed selger for 500kr+. hadde egentlig ikke tenkt å selge diffen, men gir du meg 4500 for diff+foring skal du få den. må hentes, er for tung til å sendes. send pm hvis du er interessert. ok men vil avente å se om jeg får flere tilbud
prebols Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Har en 325ix diff hvis det hjelper deg noe? Har ikke skrudd den av delebilen enda, fordi den er nedsnødd
glenn.G Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Har en 325ix diff hvis det hjelper deg noe? Har ikke skrudd den av delebilen enda, fordi den er nedsnødd er ikke det bare sånn viskose sperre på de? mener jeg hørte noen som sa
prebols Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Ja det er visst det. På ixen trekker den alltid på begge hjul bak på snø/is føre ihvertfall. Vet ikke hvordan det er på tørt føre i forhold til 2wd med lamell brems.
glenn.G Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Ja det er visst det. På ixen trekker den alltid på begge hjul bak på snø/is føre ihvertfall. Vet ikke hvordan det er på tørt føre i forhold til 2wd med lamell brems. tror ikke det blir helt det samme som en lammel diff. så tror jeg står over den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå