Baker Dag Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Endelig har jeg fått kjøpt meg en e46.Det er en 2001 mod med ess kompressor.Godt utstyrt med TV-tuner,navi,sportsseter,sportsunderstell,xenon,el.seter,pdc osv... Dette er en bil jeg skal bruke til vanelig så blir ikke gjort for mye men har sota den og kjøpt 19" felger så får vi se videre.Må ihverfall bytte blinklys+baklys. Bilder kommer snart.
-Shark- Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Er en fet bil det. Går greit gjør det også. Gratulerer med ny bil. Kan jeg spørre hvor mye du måtte gi for denne?
Sir Hofstad Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Farge? Hadde den vært X hadde den vært drømmebilen min.
Baker Dag Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 Svart bil med GULE blink Må få bytta dem snart
Baker Dag Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 Her er noen dårlige bilder jeg har tatt i mørke med tlf kommer med noen bedre i morgen.
Baker Dag Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 Første gang jeg legger inn bilder så surra litt
Johnny Bravo Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 ble bra det. fin bil gleder meg til bedre bilder, spesielt utenifra.. du mangler sort innertak ser jeg, det gjør veldig mye når du har helt sort interiør ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå