Ghstrider Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 kollisjonskadet bmw m5 vurderes solgt. 3,8l (s38b38) kan følge med i deler.. forstillingen er rettet. orginal m5 pris 65000 (diskuteres ved kjapp handel) tlf: 91695578 Mail : psycho-racing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Er veldig greit med bilder i en salgsannonse om du skal selge en bil da. og litt mere info. hvertfall når den er kollisjonskadet i tillegg også da. legg ut litt bilder så blir det nok enklere for deg å selge. lykketil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 er bare å spør om noen lurer på noe..kommer ikke på noe å skrive egentli... misforsto opplastning av bilder delen .. men fikset det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Er det girkasse for salg på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 mye nye foringer eller stag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Var vel denne som forsøkte å kjøre fra politiet det? Husker saken, men finner den ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Registrert kondemnasjon på denne eller? Pris? Ser du skriver bud ja, men en minstepris har du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 ingen girkasse... ikke registrert kondemnasjon nei.. prisen jeg tenkte var minimum 30lapper...men som det står i tittelen på posten så vurderes den solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 hva skal du ha for komplett bil med motor? Var bilen godkjent registrert som M5 før smellen kom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 jeg har m5 som kun er momset inn, vis noen trenger karrosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turbo Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Ser det finnes en del hobby purk rundt om.Var vel bilen som skulle selges.Det var vel ikke meningen at folk skulle rippe opp i gamle saker vel? unødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Jeg venter på svar på en sendt PM.... Dette kan være høyst aktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2008 Bump *OPPDATERT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Var vel denne som forsøkte å kjøre fra politiet det? Husker saken, men finner den ikke igjen. Landet oppe på midtdeler ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Hvis du er eier av bilen, da kan du kanskje få lov å ta et karosseri bytte på denne. Må self. ta kontakt med BT for å få de korrekte kriterier av dem. Bytter bilen eier bortfaller muligheten til karosseri bytte medmindre dette gjøres av godkjent verksted. Som bilen står nu har den vel egentlig mindre verdi end en bil som bare er momset inn. Jeg hadde sjekket litt med karosseri bytte hvis jeg var deg, krever bare at der er skrevet politi rapport om ulykken.....noe som der jo uten tvil er i denne sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg