Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen deler til m40 motor liggendes.Også girkasse og mellomaksling til e30.

Bunnpanne til e36.

Dynamo

Startere

Dyser

Hjerne.

Osv...Ta kontakt om det er noe du har bruk for,Har komplett motor og.

Skrevet

Ja e en m40 ja.Står med dynamo og servopumpe på no.Mangler fordeler lokk og rotor og pluggledninger.Motor har gått 255tkm.Litt slitt kam.Men skal starte og gå ok.Pris avhenger om du ska ha med dynamo og servopumpa.Har ledningsnettet til den og.

Skrevet

Bunnpanna e ifra en e36 som æ har liggan.Og den e strøken.E te m40b18.Men er ikke todelt som på e30n den..Så er det bunnpanne te e30 du ska ha så har jeg ikke det..

Skrevet

Hehe=)De tar jo en tusing for pannan der på huggeran.Ska få den for 500+frakt=)Kan sende allerde imorra hvis du e interesert.Pm meg detaljer i tilfelle=)

Skrevet

Hei!

Kom på arbeidet som følger med å bytte den forbanna bunnpanna...Jeg fant en ting til som jeg skal prøve å få tetta den driten med, så skal jeg heller komme tilbake til deg om jeg fortsatt ikke får den tett :) (må jo bla annet heise hele motoren...

Skrevet

E jo itj så mytji arbeid og heise den=)Men har prøvd og tette bunnpanner med kjemisk metall før jeg.Det duger ikke.Eneste sveising og bytte som funke=)Har jo panna liggan æ.Så bare og hyle ut det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...