Gå til innhold

100cc Gokart selges! morsom leke til billig penge


NeonMuffler
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
kjør der du vil , bare ikke på veien :)

Tror ikke det er så smart. en kar jeg vet om dreiv og kjørte rundt på en hjemmesnekra sykkel med motor på privat eiendom., helt til politiet dukka opp,. da fikk han til svar at det ikke er lov og kjøre noe som helst motorisert kjøretøy på privat eiendom dersom det ikke er godkjent av biltilsyn. da han begynnte og krangle om dette fant politiet frem loven, og jaggu hadde dem rett. nå kan jeg ikke henvise til hvilken lov osv på dette tidspunkt. men man skulle altså tro at man kan kjøre hva man vil på privat eiendom. vel, slik er det ikke.

-Hylle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Dette har jeg ALLTID trodd, at så lenge man kjører på privat eiendom, og ikke er til sjenanse/forstyrrelse for naboer, så er det fullt lovlig???

Setter stor pris på om noen faktisk kan finne denne aktuelle loven! :D

Når man nevner motorisert kjøretøy, betyr dette da kjøretøy som kan registreres for vanlig vei-kjøring? Gocart faller vel ikke innunder denne kategorien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det altså kun gocart-baner jeg kan kjøre på?

hadde kanskje håpet jeg kunne cruise rundt på gårdsplassen til en venne-familie bedrift;) STOR asfaltplass:D

Sist jeg sjekket disse reglene, så har du lov til å føre motorisert kjøretøy uten nødvendig kursing/førerkort innenfor privat lukket område. Altså, har plassen fysisk sperring rundt hele eiendommen, kan du farte rundt så mye du vil 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...