NeonMuffler Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 heisann! selger da min 100cc Formel yamaha med overhalt 2003mod motor, siden mangel på tid:) det følger med nytt glassfiber sete(ikke montert), ny plastikk(svart). Brukt plastikk(rødt), nye ubrukte regndekk på felg, 4 slics på felg, diverse ekstra slics, hjemmesveisa mekketralle + div ekstra deler til forgasser ol. Motor er ikke innkjørt etter overhaling. ganske morsom leke, som går fort til å være i en av de minste klassene, med riktig dreving har jeg blitt fortalt at den kan gjøre opp mot 120km/t Selges for 10.000,- kontakt på: mail: Christian@NeonMuffler.com Mobil: 90042810 Adresse: Horgenveien 8 1415 Oppegård
NeonMuffler Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 360 har jeg, og ps3 liker jeg ikke hehe, håper noen med gokart dilla får sett denne tråden og slår til! hadde vært deilig å bli kvitt den, siden den bare står og tar plass
NeonMuffler Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 har 2 nitro biler og et sett med gode høytalere allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå