Gå til innhold

For svakt signal. Hjelp.!

Anbefalte innlegg

Igjen ett E39 problem... Holder på å koble til forsterker i bilen (skal drive bakhøytallere og 2 stk 10" sub), problemet er at signalene som jeg har tatt ifra høytallerene bak blir altfor svake, har nå prøvd to forskjellige omformere som skal gjøre høytallersignalet til line-in signal. MEN signalet er altfor svakt.!!!!! (blir så vidt lyd i høytallerene/sub'en.!) Er det noen som har vært borti problemet og/eller aller helst har en løsning på problemet.?? Er så dritt lei av anlegget i bilen nå, så nå er det like før jeg trekker en line-in inngang fra forsterkeren fram til cupèn og kun bruker en mp3-spiller som anlegg.!!!!! :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva slags forsterker og høgtalere har du?

Kva slags basskasse, og korleis får du lyd inn i bilen?

Du har volumknapp og delefilterknapp på forsterkeren, har du justert på disse?

Kva slags volum har du på spiller, og kva er maks volum ifra spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva slags forsterker og høgtalere har du?

Kva slags basskasse, og korleis får du lyd inn i bilen?

Du har volumknapp og delefilterknapp på forsterkeren, har du justert på disse?

Kva slags volum har du på spiller, og kva er maks volum ifra spiller?

Har en Planet Audio (PA6005) forsterker 4+1ch 700w (4x100w + 1x300w), Problemet er som sagt at det knapt blir lyd i subben og bakhøytallerene med signalet tatt fra bakhøytallerledningene.!! Har prøvd å fade all lyd bak på cdspilleren (Buisness) uten at det hjalp en dritt.! Når jeg kobler til en Mp3 spiller direkte på forsterkeren blir det lyd i massevis.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du brukt en adapter som henter signaler fra høyttalerledningene? hmm.. jeg har iallefall alltid vært lunken til den løsningen, men eventuelt teste en annen adapter? du kan jo gjøre noe så enkelt som å koble de signalene du får til ett vanlig 220v stereo-anlegg. Har du fortsatt dårlig med signaler kan det tyde på at adapteren din ikke fungerer som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...