tikkakjell Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 selger min 99mod rm 250 grunnet at den ikkje blir brukt. kjøpte den første gangen for 3 år siden då vår den gått ca 70 timer, hadde den i 1 år og selte den(blei ikkje brukt då heller)så kjøpte eg den igjen for 5 mnd siden og då var den gått 20 timer siden eg selte den. skiftet stempel me ein gang eg kjøpte den tilbake og har kjørt max 1 time etter de. sykkelen er i meget bra stand. selges med bukk, ekstra plastikk, og noen luft fiter og olje, kan selges med komplett kjøre utstyr(ubrukt) mot pris tilleg. crosseren er ikkje løps kjørt. selges kr 16000/bud må bort snarest grunnet bil kjøp. ring for meir info. tlf 90844875 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 99mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå