Fliid Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Har nå forstått det dertil at det er noe som nå heter 885 topp til B25'n, hva gjør denne så mye bedre og bygge på / hvordan veit man at man har fått tak i en slik topp?
Gjest Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Det er vel det at dette er den nyeste versjonen og at den er støpt i alu av noe bedre kvalitet enn de andre.
Fliid Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 hmm, minns og huske jeg har hørt/lest at det er bedre kjøling på denne også, kan det stemme? Edit; Overhodet ingen ekspert på metaller, men jo bedre alu jo bedre leder dette varme, fører dertil bedre kjøling?
Fliid Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Da begynner det og ligne på hva jeg har lest/hørt før. Noen flere meninger eller noen med harde tall og fakta på bordet?
Gjest Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Det står litt på forumet hvis du søker litt. 885-toppen (også kallet superflow-toppen) erstattet den minste b25-toppen og kom både på b25en og Super-Eta'en. Litt større porter, og mer pålitelig. Denne har også større forbrenningskammer, så eg personlig liker denne best til turbobruk....
325ixturbo Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Alle m20b25 har vel 885 topp Nei det finnes 3 typer
plumbo79 Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Fant dette This is reference for you all looking for M20 head [it's very simple, there are only three M20 heads ever made]: 1. 1-264-"200" 2. 1-277-"731" 3. 1-705-"885" 1-264-200 - found in: - all E21 320/6 (not M10 motor) - all E21 323i - all E30 325e (except 1987/1988 dubbed super-eta) 1-277-731 - found in: - all E30 320i - all E30 323i 1-705-885 - found in: - all E30 325i (also E30 325iS) - 1987/1988 E30 325e (super-eta) Thats all there is to it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå