Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå forstått det dertil at det er noe som nå heter 885 topp til B25'n, hva gjør denne så mye bedre og bygge på / hvordan veit man at man har fått tak i en slik topp?

Skrevet

Det er vel det at dette er den nyeste versjonen og at den er støpt i alu av noe bedre kvalitet enn de andre.

Skrevet

hmm, minns og huske jeg har hørt/lest at det er bedre kjøling på denne også, kan det stemme?

Edit; Overhodet ingen ekspert på metaller, men jo bedre alu jo bedre leder dette varme, fører dertil bedre kjøling?

Skrevet

Det står litt på forumet hvis du søker litt.

885-toppen (også kallet superflow-toppen) erstattet den minste b25-toppen og kom både på b25en og Super-Eta'en. Litt større porter, og mer pålitelig. Denne har også større forbrenningskammer, så eg personlig liker denne best til turbobruk....

Skrevet

Fant dette

This is reference for you all looking for M20 head [it's very simple, there are only three M20 heads ever made]:

1. 1-264-"200"

2. 1-277-"731"

3. 1-705-"885"

1-264-200 - found in:

- all E21 320/6 (not M10 motor)

- all E21 323i

- all E30 325e (except 1987/1988 dubbed super-eta)

1-277-731 - found in:

- all E30 320i

- all E30 323i

1-705-885 - found in:

- all E30 325i (also E30 325iS)

- 1987/1988 E30 325e (super-eta)

Thats all there is to it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...