A.Teserud Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Hei har en 91 mod E34 520. i senere tid har sentrallåsen begynt å kødde noe j** funket før men etter at jeg begynte å tai bruk bilen for fult. ble det tull. det som skjer er at når jeg låse. spretter dørpinnene opp igjen akkurat som det er en dør som ikke er ordentig igjen dettte gjør det ca i 30 sek 1 min før det plutselig låser seg. folka på bavaria gardermoen mente det var driver i en dør. men ante ikke hvilken så å sjekke det å bytte driver kommer på ca 6000,- det er uaktuelt:P så noen som har en ide om hva annet det kan være? evt noen som har drivere? tenkte kanskje det fantes ett relë eller noe lignende jeg kunne bytte først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Som oftes er det ledningene som går op i bagage luka som er knekt. Når du låser, den spretter op, du låser igjen, er da bagage rommet låst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd_E34 Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Hadde noe av det samme problemet på min e34. Hver gang jeg skulle låse, enten opp eller igjen, spratt dørpinnene i samme posisjon de var før jeg vred om nøkkelen. Dette skjedde tilnærmet hver gang jeg skulle låse. En dag gikk jeg over alle sikringene i motorrommet, og de sikringene som var i baksetet. I baksetet fant jeg at en brun sikring (7,5 A) hadde gått, jeg byttet den, og siden har sentrallåsen fungert utmerket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 sniker meg til å låne tråden din litt jeg:) har samme problemet på min e34, må låe/låse opp to ganger, men alle sikringer både i motorrommet og under baksetet er i orden, hva annet kan det være? Er irriterende å måtte låse to ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Ligger en DIY her en plass med samme problem på E36. Er kontaktflatene i mikrobryter som er slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 fant ut hva det var, det var en sikring som rett å slett ikke var der. satt inn en ny en, og nå funker alt som det skal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 hvilken sikring manglet? hadde vært greit å få svar på problemet også litt mer detaljert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 jeg kunne tatt et bilde og vist deg, men jeg vet ikke hvordan jeg legger inn bilder her, men du får det nok til uten, når du tar ut baksetet, så ser du på venstre siden, tre stikk og noen relèer, innforbi, til høyre for de tre stikkene, var det på min bil, tre grønne sikringer, og en brun. det skal også være en brun en i det hakket innforbi den ene brune. rotete forklart, men det skal ihvertfall være to brune på innsiden av de tre grønne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 fått til sentrallåsen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 takk for tipset. får rydde ut baksetene og ta de ut i helga da og se om det løser seg. men det er ikke så veldig ille å låse 2 ganger om man venner seg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 hehe, nei, men er et lite irritasjonsmoment, gjorde det i flere måneder jeg, og ble lei, tenkte at vist det var en stor jobb å fikse det, så skulle jeg gi faen, men når det var så lett så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå