matser`n Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 hallo jeg har lyst til å få litt flere hk i bilen min:) så da tenker jeg på å montere en turbo. er det noen som har noen erfaring med turbo på en m44 motor?? har tenkt med rund 250-300 hk. hva må bytes og hva kan man fortsatt bruke. og hva tror dere det hadde kommet på å montere en turbo ?? takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 ta kontakt med a-dekk de selger blot on kit til m42 og m44 motoren til ca 13500,- alt inkl... det du i tillegg trenger er en ny forsterka clutch til ca 2700,- ny bensinpumpe og tillegsprut.... prat med de på a-dekk så kan de hjelpe deg med info.. for å komme mot det nivået som du tenker på så må du vel oxo bytte råder, veiv og lager, samt bytte bremser og da snakker vi om ca 20 000,- i tillegg samt event bytte stempel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 jepp...Og om du ikke kan gjøre det selv, så kommer verkstedregning på toppen av det også - samt en ikke fullt så driftsikker bil Men er fullt mulig, bare å kjøre på - uten å la onkel inspisere motorommet ditt så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå