Lærlingen Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 Alt som skal selges er nå solgt! Ikke send SMS! Jeg har ikke flere deler som skal selges igjen!
Lærlingen Posted March 23, 2008 Author Posted March 23, 2008 Skal du selge el vifta til radiatorn ? Den fungerer ikke, noe galt med motor og ødelagte blader. Sorry!
LarsFromasj Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 Du har ikke tilfeldigvis ledningsnettet til bilen? Om du ikke skal bruke det selv. Eller originalt instrument? Ser du skriver at interiør er solgt, men jeg vet ikke hvor mye som regnes som interiør for deg
Stramvaier Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 hei. du har ikke rullgardin til bakruta tilsalgs vel? eller m-tech2 ratt?
Lærlingen Posted March 23, 2008 Author Posted March 23, 2008 hei. du har ikke rullgardin til bakruta tilsalgs vel? eller m-tech2 ratt? Solgt!
Lærlingen Posted March 23, 2008 Author Posted March 23, 2008 har du teppen til bagasjerom da ? Det ble solgt sammen med interiøret. Beklager!
Lærlingen Posted March 23, 2008 Author Posted March 23, 2008 Du har ikke tilfeldigvis ledningsnettet til bilen? Om du ikke skal bruke det selv.Eller originalt instrument? Ser du skriver at interiør er solgt, men jeg vet ikke hvor mye som regnes som interiør for deg Se PM
Recommended Posts