Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det blir fort ganske dyrt om du skal ha godkjent turbo på din 520/320 .For å få tuv papirer noe biltilsynet trenger må du til tyskland.Så allså tuv papirer 25000,-+ frakt! Les her--http://www.ssperformance.no/tuv.htm

Skrevet

Tenkte på dette selv for en god stund siden men slo det fra meg..Nå skal jeg regne litt høyt for deg!Ca pris turbo gitt 15000,-+ montering!Godkjennings papirer(Tuv)25000,- .Gjør det billig bytt montor til litt større da har du allerede en motor som er type godkjent til din bil.Mindre stess med godkjenning osv.

Skrevet

Takk for den linken, den var bra :D Skal snakke litt med de :) men når de får en E 30 3,6 twin turbo med 1048 Hk på veien så skal det vel være håp :lol: Men det jeg tenker på er å få en bil med den effekten jeg har lyst på, å det er en e34 med 230-240 hester ca, tenkte egentlig å kjøpe 525, men har lyst på noe med litt mer futt, siden bilen veier jo en del. Å så er det jo sekser med snurre lyden da, er noe for seg selv :twisted:

Skrevet

hvor får dere disse summene ifra?

driver å skal prøve å godskjenne en 325 e30 med turbo nå.. koster vell tja.. 550kr for en time hos BT? og ca 1000kr + - for en bremsing.. og så er altr i orden.. ;)

bare du ikke har for mye hk.. da må du bytte bremser osv.. men få bremseparirer på under 15% så er alt MYE lettere.. koster ikke stort heller

Skrevet

fikk den linken av han oppi her http://www.ssperformance.no/tuv.htm

Mener å holde seg under 15% effektøkning eller? I så fall gjør dette meg veldig gla :lol: Hørt så mye rart om disse godkjenningene, til og med at det er umulig å godkjenne bmw med turbo :? hva tror du om en e34 520i med turbo med ca 230-240hk?er dette mulig uten å byte bremser osv? en mulighet er jo å kjøre lavt trykk under bremsing da, å ikke få så mye hester, å heller skru opp litt etter den er godkjent :lol: eler hva tror du/dere?

Skrevet

poenger er å ha minst mulig hk når du skal godkjenne.. bare du får turbo i vognkortet.. hk spiller ingen rolle.. bare du har MINDRE enn 15% økning.. da er alt mye lettere..

Skrevet

Det der blir man fort avhengig av!! :D

Om man blir eller, det er det råeste som finns :lol:

Morty999: Så hvis man har en bil uten turbo, å setter i turbo, så er det bare å bremse den, å hvis du da klarer å holde den under 15% så er det bare å dra å godkjenne? i så fall så er jo det tipptopp! men er det å holde den under 15%

Skrevet
  Dantheman skrev:
Det der blir man fort avhengig av!! :D

Om man blir eller, det er det råeste som finns :lol:

Morty999: Så hvis man har en bil uten turbo, å setter i turbo, så er det bare å bremse den, å hvis du da klarer å holde den under 15% så er det bare å dra å godkjenne? i så fall så er jo det tipptopp! men er det å holde den under 15%

kan jo bare kjøre på 0.2 i trykk og justere sjikkeli feit blanding eller noe;) så blir de ikke så alt får mye effekt;)

Skrevet

dantheman.. ja det stemmer.. bare du er under 15% grensa så er alt MYE lettere.. for de 15% så er alltid bremser osv godkjente for..

send meg pm så skal du få nr til en jeg kjenner på bt i oslo.. så kan han forklare deg.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...