325ixturbo Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 1) tempen på bilen gikk opp i dag og fikk trykk i systemet , fant ut etter hvert at registeret lekker har dette en sammenheng?? skal koble sammen slangene og prøve i morgen , 2)hvordan er det å bytte registeret finns det nå diy på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 god dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Er ikke 100% sikker, men mener varmereg har en lekkasje hos meg også. hvis det ikke er tilkoblingene der da. har ikke fått sjekka innunder der. Men da jeg kjørte den og justerte opp varmen på fullt, så elta det inn med damp. Jeg trodde det brant, men gjorde heldigvis ikke det! Kjørte videre, men samme skjedde. Kom til å tenke på at dette skjedde etter jeg hadde justert opp varmen, så jeg justerte den ned til halv igjen, og da gikk alt prikkfritt. Men har ikke merka noe temperatur økning i forhold til dette da det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 du må ta ut mittkonsollen, da kan du løsne dekselet til varmeapp, sitter i førersiden, da kan registret tas ut og ett nytt settes i.... du kommer nok til å knote litt, og bruke mindre pene ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 du må ta ut mittkonsollen, da kan du løsne dekselet til varmeapp, sitter i førersiden, da kan registret tas ut og ett nytt settes i.... du kommer nok til å knote litt, og bruke mindre pene ord he he det hørtes lovende ut, mulig jeg får en bekjent til og hjelpe meg, han sa det var en grei jobb, den syke mannen, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå