AlXz Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Hei! Lurer på hvordan man skal løsne dørhåndtaka som sitter utvendig på dørene på E36.., er lett å knekke dem Skal ut med låsesylinderen.., noen tips her også..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 BUMP!! Ingen som har gjort dette..?? Åssen i h****** får jeg låsesylinderen løs fra håndtaket...? (Må jeg ha nøkkel for dette??) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Først fjerner du dekslene som sitter rundt håndtaket utvendig, slik: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=232798 Da ser du lettere hvordan det funker. Skal du ha ut hele håndtaket, må du også ha av dørtrekket, og løsne fra innsiden av døra også... Skjønner det når du kommer igang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Aha.., hullet på sida av døra var til det ja Endte opp med knekt plast rundt dørhåndtaket jeg.., men da vet jeg til neste gang Men skjønner ikke helt hvordan jeg skal løsne låssylinderen fra håndtak-greia..?? Trenger jeg nøkkel da..?? Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Den kan jeg desverre ikke forklare, men skal prøve å stikke ut senere i efta å sjekke på et dørhåndtak jeg har liggende... Hvis jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Nå er jeg ikke 100% sikker men om det er slik som på selve tenningslåsen så skal man med nøkkelen vri tenningen til et visst stille så er det bare å dra den ut. Jeg skal selv til å overhale låsene mine når det blir 1m mindre snø, så hadde vert greit om du fant ut av det edit: Fannt ut av det med haynes-manualen nå : (ja, trykk for større) (merk: på bilde 13.17a så er det ment at nøkkelen skal vere i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Når du har tatt ut dørhåndtaket, så ser du på baksiden av sylinderen: der sitter det en liten splitt (bolt) som du banker ut. Da kan du ta ut sylinderen: Pass på at nøkkelen står i da, så ikke fjærene hopper ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå