ragge Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 Hei! har vært på ferie. så har ikke fått svart før nå! Stempla er bare dreid ned i ventil lommene. Men siden det er M50B25 vanos stempel, så er de allerede 1,5 mm lavere enn det M20 stempla er. Så har jeg kjøpt mls pakning som da er 1,7mm.
|Ole| Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Ser da ut som om du har det meste under kontroll, iallefall i forhold til meg som kjøre original innmat Kor legge du olje returen? Og evt kor får du motorstyring fra da eg rekne med du skal ha deg turbochip?
ragge Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 Fikk akkurat svar på det samme som du spurte etter. Sveis inn en rør stuss så høyt oppe på bunnpanna du klarer, men pass på hva som er på innsiden, så den ikke kommer der veiva er nærmest bunnpanna. Har også hørt at det kanskje er lurt å få den inn bak det dekselet inne i bunnpanna, sånn at den ikke blåser i ojla sånn at den"skummer". Bruker samme hjerne som jeg har inntil videre. Turbochip har jeg Blir vel å skaffe haltech sprut etterhvert, men penga må renne inn i kassa først
|Ole| Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 eg borra oljereturen på blokka eg, funka fett som faen...
ragge Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Ja da har jeg fått hona sylindra, og er nå bare å begynne å sette lager på plass. Bare tiden det står på nå!
leif harald Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Fikk du ICen bak fangeren uten å kappe vekk noe eller flytte på radiator? kult prosjekt
ragge Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Nja, jeg har kappa litt i spoilern, men må sannsynligvis kappe litt mere. Men slapp hvertfall å flytte på noe
|Ole| Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 m-tech en må du kappe litt på nokken lufte hull
ragge Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Joda, må nok fjerne litt mere for å få mest mulig gjennomstrømning av luft.
leif harald Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 arh, søren. har m3 fronten jeg og samme IC så jeg må vel kappe en del jeg også da
|Ole| Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 må ikkje kappe synleg!! må ikkje ødelegge nokke originalt til e30...er en skam...lag det sjølv isåfall...
ragge Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 Hehe så sant så sant Nei jeg kapper jeg hvertfall! Bedre å få plass der enn å senke den lengre ned. Tror ikke det ville tatt seg ut om jeg skulle fise over en hump
///christian Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Ser ut til og bli bra dette! Hvor kjøpte du turbokitet?
ragge Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 Det er fra A-Dekk. Sikkert ikke samme kvalitet som det vanlige, men kosta da ikke så altfor mye for alt. Så fikk da smaken på å bygge, og kommer til å oppgradere etterhvert med en kraftigere turbo, annen veiv og div, og da prøve på 450+ hk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå