Snake____1 Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Hei, vurderer å putte en form for datasprut i bilen min. Det er en 318i 95mod. som det er montert en 93mod. m50b20 motor i. Grunnen til jeg velger datasprut er fordi bilen har EWS II montert Så det ble litt vanskelig å koble forbi, pga. motoren ikke har startsperrefunksjon Så spørsmålet er: Hva bør jeg velge? Har hørt noen anbefale mega-squirt mens andre anbefaler autronic. Har ikke lyst å bruke mer en 8k på å få hjem styringen. monteringen kan jeg ta selv så... Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 hvor mye penger har du da? autronic koster jo 15k + hr du ikke penger til det går du for haltech, evnt ms som koster deg en brøkdel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Tenkte å bruke maks 8000,- ser du. jeg trenger ikke de dyre greiene, jeg vil bare at bilen skal svive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 da må du gå for ms om du skal finn deg nytt sprut for uner den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hvem selger disse forresten? Helst i nærheten av stavanger... Leveringstid? Takker for hurtig svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 ingen offesielle forhandlere i norge du må over dammen eller til UK. Sjekk DIYautotune.com eller extraefi.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Hvem selger disse forresten? Helst i nærheten av stavanger... Leveringstid?Takker for hurtig svar kontakt denne karen, http://www.veloxmotor.com/index.asp?cas ... ory_id=109 så får du ferdig lodda\testet MS til ok pris. er jo folk i stavanger traktene som mapper ms også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Sjekk ut http://www.map-ecu.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå